zondag 24 april 2011

Viltgoeroe



Tjsa , dan ben je 5 dagen in Istanbul met je mannetje, voor een city trip.
Laat er nou toevallig een viltgoeroe wonen , niet eens zo ver lopen van je hotel vandaan.....
Dinsdag liepen we de Ikoniumstudio binnen.
Ik ben lid van een viltclub en moest vooral de groeten doen van Dorievan Dijk, ook een clublid . Voordat ik het wist zat ik aan de thee en moesten we mee eten.
Na een poosje kletsen , vroeg Theresa of we zin hadden om een workshop te komen doen.
Daar hoefde ik geen seconde over na te denken.
Dus de andere dag, woensdag, klokslag half tien stond ik paraat.

Samen met een duitse dude die ook stond te trappelen om daar te mogen vilten.














Hier kan je meekijken: http://ikoniumstudio.blogspot.com/

Pas 's avonds om 19.00 stapte ik weer naar buiten.
Compleet versleten, (terwijl Mehmet en Theresa veel geholpen hebben met die roltechniek) maar apetrots op de tas.
Ik zweefde bijna terug naar het hotel, high van de olijfzeep en de superleuke ervaring.



                 

Wil je dit ook , geef je dan op bij Dorie, zij organiseert een reis naar Istanbul om daar bij Mehmet te gaan vilten.
Gewoon doen.
Krijg je geen spijt van.

http://dovadi.web-log.nl/fiberfusing/mehmet-girgiç-in-istanbul-workshop-felted-rug-and-bag-june-september-2011.html



 

1 opmerking:

  1. beetje late reactie, maar wel heel leuk om te lezen! Wat moet dat heerlijk zijn geweest in Istanbul. Het staat nog op mijn verlanglijstje..

    BeantwoordenVerwijderen