zaterdag 4 juni 2011

O zit dat zo ,

Het uiterlijk van m'n blog is vernieuwd.
Ander achtergrondje, leuke tekstkleurtjes; ik ga het eindelijk een beetje snappen.
M'n favorieten staan rechts zodat jullie ook kunnen meegenieten van het werk wat ik bewonder.

De hele dag, wat zeg ik de hele week ben ik al super-actief.
Ze worden hier gek van me.
Vandaag al stond ik al om half 8 de was op te hangen.
Stofzuigen, opruimen, de kledingkast aangepakt en de tuin volzetten met planten en uiteindelijk het kastje geordend waar mijn breiwol en -pennen inzitten.
Overbodige rotzooi eruit en op een beter plekje gezet.
Zo heb ik alles voor het grijpen als ik uiteindelijk ook nog aandrang krijg om te gaan breien.
Het kastje is van mij oma geweest. Ze leven allebei niet meer,maar het is een mooi aandenken.Ze kreeg het van opa als verlovingskado. Het stond in het schuurtje vol met verfpotten toen ik het ontdekte.
Ik mocht het hebben, ze hebben het op laten knappen en ik kreeg het weer van hen kado.


Er ligt in dat kastje nog heel wat op me te wachten om af te maken :
O.a het vest van Alice Starmore: Luskentyre.
Ik moet alleen de tweede mouw afmaken en de biezen, zo gepiept, zou je denken, maar er is altijd wel iets leukers om aan te beginnen.
En ik heb er een beetje spijt van , het model is een beetje raar.
Kort en breed.
Net als ik dus .
Dat gaat niet flatteren .........



Zal ik er meteen maar zo'n glimmerig jurkje bij maken ?

1 opmerking:

  1. Wat ziet je blog er geweldig uit. Je bent er verder mee dan ik.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen